IBM Molecule Generation Experience: σχεδίαση νέων υλικών με AI και Hybrid Cloud

Η IBM ανακοίνωσε την κυκλοφορία της IBM Molecule Generation Experience (MolGX) (προφέρεται “Mol-gee-ex”), μιας πλατφόρμας μοριακής αντίστροφης σχεδίασης, η οποία σχεδιάζει αυτόματα ολοκαίνουργιες μοριακές δομές γρήγορα και διαφορετικά. Η IBM με το Inverse-design έχει ως στόχο να ανακαλύψει νέα υλικά αλλά και με τη δυνατότητα να τα προσαρμόζει.

Η επιστήμη της χημείας έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο στην ανακάλυψη νέων και χρήσιμων υλικών τις τελευταίες δεκαετίες. Ακριβώς στον τομέα των πολυμερών μόνο, η πρόσφατη ανάπτυξη θερμοπλαστικών ή δομικών πολυμερών είχε τεράστια επίδραση σε πολλές εφαρμογές που κυμαίνονται από νέα χρώματα έως ίνες ρουχισμού και φωτογραφικό φιλμ. Αυτά είναι όλα παραδείγματα για το πώς η επιστήμη έχει συμβάλει στη δημιουργία απαραίτητων υλικών για την καθημερινή χρήση.

Η ανακάλυψη αυτών είναι η κινητήριος δύναμη στην επέκταση και τη βελτίωση των βιομηχανικών προϊόντων. Από τη μηχανική ιστών έως την ανακάλυψη ναρκωτικών ή την ανακάλυψη βιώσιμων υλικών που είναι πιο φιλικά στο περιβάλλον, υπάρχουν ακόμη αμέτρητες χημικές ενώσεις που περιμένουν να ανακαλυφθούν. Ωστόσο, η απεραντοσύνη του χημικού χώρου, που κατοικεί σε όλους τους πιθανούς σχεδιαστικούς συνδυασμούς υλικών δομών, υπερβαίνει την ικανότητα των ανθρώπινων εμπειρογνωμόνων να διερευνήσουν ακόμη και ένα μικρό κλάσμα αυτών.

Το MolGX είναι μέρος της στρατηγικής ταχείας ανακάλυψης της IBM, η οποία στοχεύει στην υπερφόρτιση της επιστημονικής μεθοδολογίας χρησιμοποιώντας AI, hybrid cloud, automation και κβαντικούς υπολογιστές. Στόχος της είναι να επιταχύνει την ανακάλυψη νέων υλικών κατά 10 έως 100 φορές.

[IBM]

Other posts

Ubisoft: Δεν διέρρευσαν προσωπικά δεδομένα χρηστών στο πρόσφατο περιστατικό κυβερνοασφάλειας

Η hacking ομάδα Lapsus$ μάλλον βρίσκεται πίσω από την επίθεση. Η hacking ομάδα Lapsus$ από τη Νότια Αμερική ανέβαλε την ευθύνη για άλλο ένα περιστατικό εισβολής. Την περασμένη Πέμπτη, η Ubisoft ανέφερε ότι υπέστη ένα «περιστατικό κυβερνοασφάλειας»

Το Ισραήλ δέχτηκε τη μεγαλύτερη κυβερνοεπίθεση μέχρι σήμερα

«Τις τελευταίες ώρες, εντοπίστηκε επίθεση distributed denial-of-service [DDoS] σε πάροχο επικοινωνιών, η οποία, είχε ως αποτέλεσμα, να εμποδίσει για μικρό χρονικό διάστημα την πρόσβαση σε έναν αριθμό τοποθεσιών, συμπεριλαμβανομένων των κυβερνητικών τοποθεσιών» όπως των Υπουργείων

Στο επίκεντρο των συζητήσεων της Άτυπης Συνόδου των Ευρωπαίων Υπουργών Τηλεπικοινωνιών η οικοδόμηση ισχυρού οικοσυστήματος κυβερνοασφάλειας

Στις πόλεις Παρίσι και Νεβέρ της Γαλλίας, πραγματοποιήθηκε το διήμερο 8 και 9 Μαρτίου 2022, υπό την Γαλλική Προεδρία, η Άτυπη Σύνοδο Υπουργών Τηλεπικοινωνιών. Την Κύπρο εκπροσώπησε ο Υφυπουργός Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής κ.